Se livreaza cu 1000ml ulei 10W30
* Optiunea de ridicare asistata cu amortizor cu gaz
* Comanda la eche
* Trim/Tilt
* Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi
* Cel mai usor din clasa sa
* Cel mai eficient in ceea ce priveste consumul de combustibil, din clasa sa
* Maner de transport ergonomic, pliabil
* Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune
* Conformitate norme CARB 2006 si EPA 2008 emisii ultra scazute
* Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute
Motor HONDA BF15 D3 LRTU
Tip: in 4 timpi, SOHC, 2 cilindri in linie
Cilindree: 350 cm3
Alezaj x Cursa: 59x64 mm
Turatie maxima: 4500 - 5500 rpm
Putere la axul elicei: 15 CP / 5000 rpm
Dispunerea supapelor: SOHC
Numar de supape/cilindru: 2
Alimentare benzina: 1 carburator
Sistem de aprindere: Electronica programata (PGM Ig)
Sistem pornire: Electric
Ungere: Prin barbotare
Sistem racire: Racire cu apa
Alternator: 12 Amperi - pornire electrica
Intervale de asieta: 5 trepte: 4º, 8º, 12º, 16º, 20º
Interval de basculare: 72º
Transmisie
Raport de transmisie: 2,08:1
Transmisie: F-N-R
Elice: din Aluminiu cu 4 pale
Dimensiuni
Lungime cizma: 508 mm (picior lung)
Greutate la gol: 49,5 kg (picior lung)
Toate motoarele de 15 si 20 CP sunt prevazute cu:
- elice cu 4 pale
- transmisie Inainte - Neutru - Inapoi
- rezervor de 12,5 litri